22 Nisan 2012 Pazar

O eski hızlı ve güzel Firefox

Merhaba arkadaşlar saat 9.30 olunca birden bire ilham geldi size dün yeni farkına vardığım bi olayı anlatmak istedim. Biliyosunuz ki firefox sürekli olarak, hiç durmadan, yemeden içmeden aynı bir wordpress gibi yeni sürümler üretiyor. Fakat burda wordpress ile firefox arasındaki fark biraz iç açısı doğrusu. Bilirsiniz firefox artık yeni sürümlerinde hızlanmaktan çok yavaşlamaya başladı. Haliyle bir zamanlar firefox aşkına kapılıp vazgeçmeye başladı. Biraz nostaljik olucak ama dün öğrendim firefoxun eski sürümleri KENDİ SİTESİNDE  varmış..
( Bende biliyorum Google'ye versiyon 3.? yazmayı ama önemli olan bence adobe gibi eski sürümleri silmektense eski sürümleri de isteklere göre vermesi hoşuma gitti. )


Şu Firefox'un yavaşlığından bıkan arkadaşlar için güzel bi çözüm oldu bence. Anında kendi bilgisayarıma da kurdum. Yapacağınız ek bişey yok, vereceğim linkten sürümü seçip indirmek :D

Bu da o çok beklediğiniz adres :

Firefox tüm versiyonları ! yada Firefox 3.6 Versiyon

Başlık çelişti galiba, Firefox 3.6, Oldapps tüm sürümlerini veriyor.

2 yorum:

  1. Yanlış hatırlamıyorsam bir hafta önce 12.0 versiyonu çıktı. Oldukça kullanışlı ve hızlı. Chrome'a rakip olamaz belki ama Microsoft'a bir çelme takacağı kesin. Yeni çıkacak sürümlerin SP2 altında olan işletim sistemlerinde kullanılamayacak.

    YanıtlaSil
  2. Firefox'u kullanmayı bırakalı uzun zaman oldu. Bırakmayı hiçbir zaman istemezdim ama yıllardır aynı ve çözülmemiş sorunlardan sonra Chrome'a geçtim ve uzunca bir süredir de Chrome kullanıyorum. Firefox benim için ilk göz ağrı gibi bir şey. İnşallah problemlerini de kısa sürede çözer.

    YanıtlaSil