2 Ağustos 2012 Perşembe

İçinde Gülme Efektleri Olan Diziler

Çocuklar Duymasın Dizisindeki Gülme Efekti
Bugün uzun süredir bloguma yazı yazmadığımı farkettim. Tam da farkerden aklıma eskiden hep içimde kalan ama bir türlü dışa vuramadığım gülme efektleri konusu geldi. Küçükken annem elinde kumanda kanal kanal dizilere bakarken  ben de kenarda oturmuş annemin otoritesine karşı yenilmiş bi durumda acaba bu gün yene ne izleyeceğiz diye düşünürdüm. Aslında annemin her güne özel bi dizisi vardır. Misal, salı günleri babam " Öyle Bir Geçer Zaman Ki " dizisi yüzünden eve geç gelirdi. Çünkü biliyordu ki annem onun istediği kanalları açmayacak, babamı odadan kovacaktı. Konudan daha fazla çıkmadan direk komedi dizilerine..
gelelim :D

Aslında şuan da hala gülme efektlerini kullanmalarından muzdaribim. Ne abi o öyle üstüne hiç komik olmayan sahnelere gülme efekti koymak? Her öyle bir dizi açtığımda aklıma hep kendi kendime " Gülmeyi mi öğretiyorlar bize yoksa nerede gülmeyi mi bilemiyoruz " diyorum. Yada şöyle diyelim  bi adam vardı sanırım ismi Mezarcı Hasan"dı. Bazılarınız bilir fakat bilmeyenler beni anlamak için namı değer yutubta bi araştırma yapmasını öneririm. Bu olay, fıkrasına gülünmeyen adamın " Sahnelerine Gülünmeyen Dizi " gibi olurdu. Tek eksik GÜLME EFEKTİ.

Sevgili komedi dizisi yapan yapımcılara sesleniyorum. Gülme sahnesi koymayın, lütfen. Küfür ettirmeyin adama :D

2 yorum:

  1. seksenler dizisini izliyorum birşeyede güldüğüm yok arkadan veriyorlar gülme efektini başım ağrıyor insanlar salakmı al bu sahne komik gülme efekti koyuyorum gül tamamı diyorsun komedi dizisine neden gülme efekti koyarlar bilmiyorum leyla ile mecnunda bu yok birde mal tayfun güneyer gibi senaristler varki daha oralara gelirsek çok konuşuruz

    YanıtlaSil
  2. genelde yapmacık dizilerde oluyo
    yalan dünya,çocuklar duymasın,seksenler,akasya durağı gibi saçma dizilerde herşey tamamda adam zart diyo kahkihkahkaah bi gülme efekti giriyo araya delirtiyo insanı

    YanıtlaSil